HIIT Training

HIIT is een afkorting van High Intensity Interval Training. Het betekent dat je je training opdeelt in gedeeltes (intervallen), en vervolgens afwisselend intensief traint en dan weer even uitrust. Deze manier van trainen zorgt ervoor dat je lichaam telkens opnieuw een inspanning moet leveren. De rusten zijn kort, je kunt wel even op adem komen, maar dit duurt niet lang genoeg om helemaal uit te rusten.
Dit is dus een manier van trainen, niet een sport op zich. Je kunt dit toepassen op allerlei verschillende sporten, HIIT zorgt ervoor dat je je sport een stuk intensiever maakt. Het is natuurlijk een heel verschil of je gewoon een paar kilometer hardloopt, of diezelfde vijf kilometer afwisselend sprintjes trekt zo hard je kunt.

Rooster

Maandag

Kickboksen vanaf 6 jaar:
18:00 - 19:00 uur

Kickboksen technieken/
sparren:

19:15 - 20:30 uur

Dinsdag

Bokszaktraining 15+:
19:15 - 20:30 uur

Woensdag

Kids kickboksen vanaf 6 jaar:
18:00 - 19:00 uur

Beginners training technieken:
19:15 - 20:30 uur

Donderdag

Kickboksen technieken/sparren
19:15 - 20:30 uur

Vrijdag

Kickboksen vanaf 6 jaar:
18:00 - 19:00 uur

Bokszak training 15+
19:15 - 20:30 uur

Zondag

Ladies only les:
10:00 - 11:00 uur

Wedstrijdtraining:
11:15 - 12:30 uur